Home.

Henri van de Langenberg.

Nieuws 21-05-2013.

© 2008-2013 Complexcare

 

Zorgcentrum Complexcare staat voor kwaliteit. Dit blijkt niet alleen uit de zorg die we leveren en de efficiëntie waarmee gewerkt wordt.In twee jaar hebben we veel weten te bereiken. De organisatie groeit niet alleen, we werken steeds meer op een prettige manier samen met collega’s en artsen/instellingen. Steeds meer worden we gevraagd om te helpen cq zaken over te nemen in complexe zorg situaties. Kwaliteit kenmerkt zich altijd in het bijzonder door goede mond op mond reclame.

 

Een praktische kant is dat we reeds bij de start van onze organisatie de planning, elektronisch dossier, route planning, klachtenafhandeling etc. volledig geautomatiseerd hebben. Hierdoor kunnen we niet alleen zeer efficiënt werken maar hebben zowel de medewerkers als de klanten via internet inzicht in de geplande zorg. Dus altijd actueel. De medewerkers kunnen direct diverse zaken via het internet afhandelen, wel zo inzichtelijk!

 

Op 7 maart 2011 heeft het laatste deel van de HKZ audit plaatsgevonden door DNV.

De audit is positief beoordeeld. In praktijk betekend het dat de officiële eindfase doorlopen is en Zorgcentrum Complexcare het kwaliteitskeurmerk HKZ in april officieel ontvangen heeft. We zijn zeer trots op deze prestatie.

Niet alleen een goede prestatie maar des te opmerkelijker dat dit behaald werd in nog geen 1 ½ jaar nadat de thuiszorgorganisatie werd gestart.

Met het HKZ is Zorgcentrum compleet. Vorig jaar kreeg het reeds AWBZ erkenning ofwel rijkserkenning.

 

Uiteraard uit ons streven naar kwaliteit zich tevens in het lidmaatschap van bij de branchorganisatie BTN. www.branchebelang-thuiszorg.nl

 

We kunnen met recht zeggen dat we er alles aan doen om goede zorg te leveren.

We danken hierbij onze klanten, medewerkers, collega’s, overheidsinstanties, etc. Voor het geschonken vertrouwen.

 

Henri van de Langenberg

directeur

Zorgcentrum Complexcare heeft een klachtenregeling en werkt aan het opzetten van een Cliëntenraad. Wij houden jaarlijks een tevredenheidonderzoek onder cliënten en medewerkers.